jueves, 31 de enero de 2008

80%


Supose que molts ja estareu al corrent de la campanya per aconseguir una participació del 80% en les pròximes eleccions del 9 de març. Puguem dir que aquesta es una iniciativa molt interessant i important. Però, per qué es tan necessària una campanya d'aquest tipus?

La participació de tots es molt important en unes eleccions, es un ejercici lliure i democràtic. Elegirem a les persones que ens representaràn durant els pròxims quatre anys. Es per això que anime a tots a anar a votar.

L'esquerra té que demostrar que no es abstencionista; hem de demostrar que no volem que ens governe una dreta rancia i radical. I per això, el nostre vot es molt important. Demostrem que volem continuar avançant socialment i que no volem retrocedir. El 9 de març votem, per a que Espanya seguisca progressant.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ánim companys i companyes. Hem de demostrar tota la nostra capacitat de movilització en aquestes eleccions. És possible. Cadascú té una labor fundamental, a més de a l'àmbit de nostra organització, per a convencer i parlar amb la gent de tota la gestió del nostre president, Jose Luís Rodríguez Zapatero.

Anónimo dijo...

Hola valencianos. Navvegando por la red he encontrado vuestra web. Felicidades por el blog y por vuestro trabajo. A seguir trabajando! Saludos para vuestra Secretaria General y para los compañeros de Juventudes de Valencia.

Anónimo dijo...

Lo cierto es que el "Proyecto 80%" no tenemos que tomarlo como un compromiso de izquierdas, o de derechas. Es una responsabilidad democrática que todos los ciudadanos, independientemente de su ideología, debería ejercer. El derecho a votar también implica cierta obligación, aunque sea en blanco, lo importante, como se suele decir, es participar.

Anónimo dijo...

Opino como Gabriel. Lo importante es que la gente participe, debata y piense. Hay que recuperar la participación ciudadana en la política. Hay que hacer ver a la gente lo importante que es su voto.

Anónimo dijo...

Desde luego, el 80% es algo que va más allá del hecho de ser socialista o no. Ya que es una garantía democrática: la participación en las urnas. No obstante, al ser el PSOE el partido que gobierna, es el que más impulso ha de dar a esa participación (los otros partidos también). Sea como sea, esperemos movilizar!