martes, 12 de febrero de 2008

Generació Alcohol

Ahir per la nit, concretament a la mitjanit, Antena 3 va emetre el que ells calificaren de "rigurós document sobre els joves" titulat Jóvenes entre copas (el títol es tota una declaració d'intencions), dins del programa Punto Doc. La conclusió que es podia extraure del "rigurós document" es que els joves som uns alcoholics i, per extensió, drogadictes, incults, pasotes i que sols pensem en eixir de festa i empinyar-nos.
La conclusió que jo vaig extraure es que, als meus 22 anys, no soc jove. O, al menys, no em puc incloure en el grup dels joves. Es cert que de tant en tant, isc de festa i molt de tant en tant he acabat amb alguna copa de més, però no per això se'm podria acusar de ser un alcohólic perque ni molt menys m'alcoholitze tots els fins de setmana. I molt menys acabe després d'una festa estampant-me amb un cotxe, o pegant-me amb algún o follant amb una xica lletja.
La majoria dels joves no som tan pasotes com s'ens pinta (encara que tampoc ens apassionen certs temes). I no anem sempre darrere d'una botella o d'una xeringa. Així que, o bé els joves que aparegueren al "rigurós document" d'Antena 3 no representen a la majoria, o bé algúns hem perdut la joventut sense enterar-nos

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Es la imagen que el PP quiere dar de los jóvenes,... alcoholizados y sin movilizar!

Anónimo dijo...

La derecha siempre ha intentado dar una imagen de pasotismo de los j�venes, intentando que finalmente sea as�. Coincido con Antoni. No vamos a desmovilizarnos y a "pasar"...